Bitte schreibe hier, wenn Du schon gewusst hast. Danke im voraus..
- ·
- Melden
- ·
- 16. August 2009 10:51
Wo soll man lesen?
MSn war lange koestenfrei chatten ich wiess wie zukunft wird hm keine ahung.
muss mal ruhe lesen
was ich weiss immer kostenlos anmelden und chatten.wenn zunkunft beazhle muss,dann laufe leute wech.da hab freunde oder bekannten verloren.
wo hast du geseht möchte ich lesen.
Für mich klingt das wie ein Missverständis, was bei Gehörlosen gerne und auch oft auftaucht.
Grüssle
Liesl
Das glaube ich auch nicht.Wofür bezahlen wir jede Monat Internetanschluss,
Wo ist Beweis?
Für mich klingt das wie ein Missverständis, was bei Gehörlosen gerne und auch oft auftaucht.
Grüssle
Liesl
ja eben,kann sein Missverständnis,usw.
JO, das habe ich mal gelesen, aber ich glaube das nicht. Es wird sicher nicht vorkommen und wird es auch nicht sein.
Es ist ganz bestimmt nur eine reine Reinfall!
Grüssle
Liesl
Ja,stimmt...meine ich auch.
es bleibt kostenfrei und nix bezahlen...
es soll lieber beweissen woher das info msn gibt wenn was bezahlen, möchte nur genau wissen...
Deaf-Rose

http://news.bbc.co.uk/1/hi/business/1189119.stm
Nun ja...den BBC-Bericht hab ich eben durchgelesen und hab auch mal auf das Datum geschaut...25.2.2001!
Ich glaub damit ist alles gesagt ![]()
Ich hab auch in einem Forum ähnliches gefunden...dort haben sie vor 2 Jahren schon das gleiche erfahren wie heute der "Cubaner"
So was nennt sich Horax....also, nicht alles glauben was man zugeschickt bekommt
Grüssle
Liesl
Keiner weiss, wird schon langsam kommen..Deutsch kommt bald in Kürze
ivjo, vsem !
Oprostite za prekinitev novic, ampak izgleda, da so vsa od teh opozoril resnična!
Uporaba MSNja in e-maila bo plačljiva od poletja 2009 naprej. Če boΚ poslal to sporočilo na 18 različnih naslovov iz tvojega adresarja, se bo tvoja MSN Ikona obarvala modro, in bo MSN brezplačen zate. Če ne verjame, pojdi na (<A target=_blank>www.msn.com ) in si sam preberi. Ali pa ne poښlji to sporočilo naprej, vendar ga kopiraj in prilepi tako, da bodo ljudje dejansko prebrali.
To sta Andy in John - direktorja MSN - oprostite za prekinitev, vendar pa MSN se res zapira. To je zato, ker je preveč ljudi brezobzirnih ali pa ima veliko posameznikov odprte tevilne račune. Če ڞeli zapreti svoj račun, ne poښliji tega sporočila naprej. Toda, če bi elel obdrޞati svoj račun, polji to sporočilo vsem na seznamu stikov. To ni ښala, saj bodo ustavili strenike. Poޚlji sporočilo naprej, hvala.
Kdor ne polje NASLEDNJE SPOROČILO, bo imel ZAPRT račun in bo PLAĆLEVAL MESEČNO UPORABO. Poښliji to vsem na tvojem seznamu Zdaj ve, kaj lahko narediښ. PROSIMO, NE POSREDUJ TEGA SPOROČILA NAPREJ ALI DAJ ODGOVORI VSEM. Kopiraj celoten E-MAIL. Klikni na ikono USTVARI NOVO. Nato prilepite SPOROČILO. Hvala za vao pozornost.''
Hej vsi! Jaz običajno teh stvari ne poښiljam naprej, vendar bomo morali 30. novembra res plačati uprabo MSN-ja in e.maila.
To ni ala, ampak če ne verjameښ meni, potem si lahko ogleda sam-Pojdi na stran
(<A target=_blank>http://news.BBC.co.UK/1/hi/business/1189119.stm ) - Kakorkoli ڞe, ko poljeښ to sporočilo vsaj 18 vizitkam, se tvoja MSN ikona
obarva modro. Prosimo, kopirajte in prilepite, vendar ne posredujte naprej, saj ljudje ne bodo prebrali.
Oh mein Gott, ....wie naiv seid ihr nur? ![]()
der zweck vom Horax...oder auch Kettenbriefe ist der, dass man ohne sich bewusst zu sein, seine mailaddi weitergibt !!!
Barbel ist da voll drauf reingefallen! ich und alle anderen miglieder kennen nun neue mailaddis und können, wenn wir wollen, die leute belästigen

Deutsch (DE)